Jumaat, Ogos 06, 2010

Ayukkk..! Kapan lagi..? Kalau bukan sekarang...



Tahukah Anda...


SATU PELUANG UNTUK ANDA !!!


Tahukah Anda?? Menurut kajian, mereka yang berpendapatan RM 3,000 ke bawah adalah golongan MISKIN !!! Manakala mereka yang berpendapatan antara RM 10,000 ke RM 20,000 adalah golongan sederhana !! Andai kata Anda belum mencapai tahap income RM 3,000 ke atas atau pun Anda berada di dalam kelompok mereka yang positif tanpa mengira status dan ingin meningkatkan taraf ekonomi diri dan keluarga, KAMI ADA JAWAPANYA..!!!

Selama ini kita hanya menjadi DEFENDER!!! Dapat gaji atau Bonus kita selalu habiskan untuk membayar HUTANG dan membeli belah !! Sudahnya , duit yang kita katakan selama ini, habis begitu saja !!!.. Tiap kali raya kita masih lagi bawa kereta yang sama untuk balik kampung. Apa kata kali ini kita menjadi STRIKER!!! Sekurang-kurangnya kita membuat satu perubahan pada diri kita sendiri. Minyak naik, barang naik, apapun naik kita masih mampu tersenyum dan bersyukur...


WAKTU CEPAT BERLALU.........TUNGGU APA LAGI ^^?? HUBUNGI KAMI 





Dengan uang anda dapat membeli rumah, tapi bukan KEHIDUPAN...Dengan uang anda dapat membeli jam, tapi bukan WAKTU...Dengan uang anda dapat membeli buku, tapi bukan PENGETAHUAN...Dengan uang anda dapat membayar dokter untuk kesehatan, tapi bukan NYAWA...Dengan uang anda dapat membeli jabatan, tapi bukan KEHORMATAN...Dengan uang anda dapat membeli Darah, tapi bukan NYAWA...Dengan uang anda dapat membeli sex, tapi bukan CINTA...Dengan uang anda dapat membeli apa saja yang anda suka...........Tapi semua itu tidak KEKAL ABADI, semuanya akan LENYAP DAN MUSNAH......KETIKA ANDAPUN SUDAH TAK BERNYAWA!

TVIExpress...ikut menyentuh hati jutaan umat manusia, SUDAHKAH ANDA MENYADARINYA? CATAT APA YANG ANDA KERJAKAN & KERJAKAN APA YANG ANDA CATAT.

TVI Express Bisnis Global dengan sistem TERBAIK yang pernah ada. Modal sekali seumur hidup penghasilan US$ 500 yang pertama kemudian US$10,000 tiap MINGGU.

Segera bergabung dengan ribuan orang-orang sukses di Dunia yang berpenghasilan US$10.000 setiap MINGGU. Kesempatan sangat besar bagi masyarakat Malaysia dan Indonesia karena TVI Express baru masuk Indonesia di awal Desember 09 dan Malaysia pertengahan 2010. Anda berada diurutan TOP Level saat ini.

Sistem didisain untuk memberikan JAMINAN Sukses bagi anda. System TVI Expres terbaik saat ini. System ini memberikan kesempatan yang sama kepada seluruh Membernya untuk sampai pada puncak SUKSES, ini bedanya. Investasi sekali seumur hidup, penghasilan US$ 10.000.

Dan anda jua bakal akan menerima Usd 10,000 tunai apabila cycle out daripada Express Board.

Jika anda impikan dan inginkan sepertimana di atas...Personal Message saya sekarang!
saifulfaizal.kapanlagi@gmail.com atau add saya di FACEBOOK,




http://www.facebook.com/saifulfaizal



USAH TUNGGU LAGI! LAGI LAMA ANDA TUNGGU,
LAGI BANYAK ANDA RUGI...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan